BREKKIE



N som flere har tatt ferie og sommeren begynner merkes har jeg funnet frem denne frokosten, den er perfekt spise en rolig morgen! Grove amerikanske pannekaker toppet med sirup, friske jordbr og banan.




KJAPP TRENINGSKT

Kom sent hjem fra jobb i dag, spiste litt, og tok en liten treningskt her hjemme. Fant noen fine videoer p youtube med en core-workout som varte i typ 40 minutter, og en med magevelser som varte i 10 minutter. Jeg kjente jeg fikk god trening ut av disse, og tiden gikk utrolig fort, herlig! Om dere er interessert kan jeg dele treningsvideoene jeg brukte med dere i et senere innlegg!

Selv rekker jeg nok ikke s mye mer i kveld, tenkte dusje og se et par episoder av en serie. M kanskje opp s tidlig som syv i morgen tidelig, s da er det bare klare legge seg tidsnok..



HJEMMETRENING: PILATES

Tenkte dele denne videoen med dere ettersom jeg liker disse velsene veldig godt for hjemmetrening. De forrige gangene jeg har brukt dette programmet har jeg sett p forskjellige youtube-videoer fra samme person, s jeg bestemte meg for klippe de sammen for gjre det litt lettere for meg - og forhpentligvis noen andre. Jeg har endelig planer om begynne trene ettersom beinet mitt har satt treningen min p vent i typ 12 uker, men m ta det veldig rolig uten noe spessiel hard belastning og derfor tenker jeg at disse pilatesvelsene er perfekt.

Hper dere som prver det ut blir fornyd, og fr utbytte av dette, gjerne legg igjen en tilbakemelding om hvordan det gikk!

SUNN SNACKS

Tenkte kutte litt mer p undvendig usunn mat og godteri fremover og trenger derfor noe sunt, men godt spise istedenfor. Vil ikke at dette skal bli en typisk matblogg, men tenkte det kunne vre praktisk for noen, pluss meg selv sklart!



EPLEBITER MED KANEL OG SUKKER

Det er faktisk s enkelt som oppkuttede skrelte eplebiter med strdd (sukker) og kanel p. I tillegg til at det smaker kjempegodt gr det kjapt lage og man trenger ikke noe avansert dyr mat.


TRNING

N drar jeg straks til ukens 3 treningskt, fler meg s flink nr jeg klarer trene mer enn 3 ganger i uka! Skal p styrketime, og kanskje Zumba etterp om jeg orker, fr se.



- legg meg til -

- selineds@live.no -

- flg meg p bloglovin -


Kategorier

Arkiv

hits